sofiehoff

Direktlänk till inlägg 22 december 2009

Julklappar

Av sofie hoff - 22 december 2009 08:58

Godmorgon gott folk!

Igår var en väldigt trevlig dag.

Den började med att jag åkte in och träffade pappa vid Centralen för att sedan ta tåget över till Köpenhamn. Den var försenad dock, men till sist kom vi fram.

Vi gick runt och tittade i affärer en stund, sen satte vi oss och tog ett glas vin och pappa en öl.

Sedan strövade vi vidare och tittade i affärer.

Vi sade oss sedan och åt buffé på en chinarestaurang.

Efter ett tag så sa pappa att jag fick pengar som julklapp så jag kunde shoppa lite.

Det blev inhandlat en trekvartsärmad tröja som var lös och med ränder av nitar på och med en mudd längst ner, ett svart lite löst linne med "nitar" på och ett par skor.

Ni kommer nog få se bilder när jag har det på mig snart, så att man förstår hur det ser ut. *Svårt att förklara*

Sedan tog vi tåget hem.

Jag tänkte egentligen gå till Etage sen men jag orkade inte, så min "kusin" Natta hämtade upp mig hemma och så åkte vi hem till henne och kollade på film och snackade skit.

Nu är jag precis hemkommen igen, och ska snart iväg och handla julklappar, eftersom lilla jag alltid är ute i sista sekunden  

Nej nu ska jag göra vid mig lite så att jag kommer iväg sen.

Har ni läsare handlat era julklappar än?


Ha en underbar dag!

Puss & Kram

Sofie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie hoff - 4 januari 2010 15:21

Hej! Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har haft semester i Sverige så jag ville inte slösa tid på att blogga då. Igår kom jag tillbaka till Luxemburg. Igår var jag ju forfarande ledig så jag bara tog det lugnt hela dagen. Idag...

Av sofie hoff - 26 december 2009 09:22


Hejsan! Mitt julfirande bestod av lilla julafton hemma hos pappa och julafton hemma hos mammas mans (Fredrik) pappa och hans sambo. Mysig jul! På julafton har jag och mina kompisar som tradition att gå ut och dansa, men i år hade Makkan fest he...

Mys

Av sofie hoff - 21 december 2009 07:32


Godmorgon alla morgonpigga! Har precis gått upp, och jag är egentligen inte morgonpigg. Kunde helt enkelt inte sova. Igår åkte jag iväg till Martins (brors) jobb och höll honom sällskap och drack kaffe till han slutade kl 18. Därefter gick vi o...

Av sofie hoff - 20 december 2009 10:07

Godmorgon! Gårkvällen var trevlig, men jag blev så fruktansvärt trött så jag gick och la mig tidigt. Vi får väl se vad denna dagen bjuder på. Jag skulle egentligen behöva köpa julklappar men det orkar jag nog inte idag. Det får bli imorgon eller ...

Av sofie hoff - 19 december 2009 13:32


Hejsan! Hemma i Sverige. Flyget var 1,5 timmar försent igår. Tråkigt att vänta. Jag satte mig i baren på flygplatsen och tog ett glas vin. Väl hemma så satt jag, mamma och Fredrik och snackade ett tag. Sedan tog jag på mig och åkte till Anna....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards