sofiehoff

Alla inlägg den 10 december 2009

Av sofie hoff - 10 december 2009 19:41

Hej igen!

Det blev inte att vi var inne hos Johanna innan. Vi tog ungarna till lekplatsen istället för att detta är typ första dagen på 2 veckor som det inte regnar ute, så man får ju passa på att  vara ute.

Efter jobb så har jag bara tagit det lugnt. Nu har vi precis ätit.

Nu ska jag stryka lucialinnen*suck*. Jag hatar att styrka plus att lucialinnen är svåra att stryka.bläää Men men måste ju göras.

Nu har jag inte mer att säga för tillfället, så godnatt och sussa sött allihopa!

Puss & Kram

Sofie

Av sofie hoff - 10 december 2009 10:50

Nu börjar man verligen räkna ner till att få komma hem till Sverige nästa fredag. Kan knappt vänta.

Nu sitter jag bara och väntar på att jag ska laga lunch så att den är klar till att jag ska hämta ungarna vid skolbussen. Dagens lunch blir fiskpinnar och potatismos. Gott=) Senare ska jag över till Johanna så ungarna får leka lite. Slutar redan 16.00 idag, men har inget att göra så det lär väl bli tv som vanligt...blä.. Visst det är väl skönt att koppla av och kolla på tv, men det är inte skönt när det är typ det enda man kan göra....

Nej nu ska jag ner och börja med lunchen. Kanske skriver lite ikväll.

Puss & Kram

Sofie

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards