sofiehoff

Alla inlägg den 18 december 2009

Av sofie hoff - 18 december 2009 09:21

Godmorgon!

Idag har det inte hunnit hända så mycket än, men har en hel del att fixa innan avfärden till SVERIGE!

Jag gick upp en timme tidigare än vad jag brukar idag och dukade av frukosten. Efter frukosten gick jag bort med glas- & papperssorteringen.

Tog tvätten när jag kom tillbaka. Nu sitter jag här och bloggar en liten stund för att sedan fortsätta med strykning *blä*!

Måste även bädda rent i min säng och städa mitt rum, och där i mellan ska man hinna med barnen över lunch, men de ska tillbaka till skolan efter lunch som tur är för annars kan jag ju säga att jag inte hade hunnit med allt.

Sen måste jag packa min resväska för det är inte gjort än eftersom jag har väntat på att mina kläder skulle bli torra.

Ska bli otroligt skönt att få lite ledighet efter idag!!!!!

Någon mer som har ledigt nu? Vad ska ni kära läsare göra under julledigheten (om ni har ledigt)?

Nej, nu måste jag börja stryka så jag kan bli klar!

Puss & Kram på er!

Sofie


  Jag & Denise när vi var små med hela munnarna fulla med godis *mums*  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards