sofiehoff

Alla inlägg den 15 december 2009

Av sofie hoff - 15 december 2009 16:01

Hallå!!

Inatt har jag tack och lov kunnat sova. Skönt!

Idag var Lisa hemma från skolan. Det gör inte så mycket, men det är super störigt när man inte hinner med så mycket som man har tänkt sig.

När Richard, Lisa & Botvid var på gymnastiken så hjälpte jag de stora barnen med läxorna.

Nu har jag slutat för dagen och gjort vid mig för jag ska på middag med Heidi idag och en liten runda på K´ramba för att sedan träffas vi inte mer innan jag åker hem för jul.

Ska ha mitt nya fina långa linne och mitt nya fina rosett diadem som Heidi har köpt till mig i tidig julklapp! *snälla hon!!*

Har inte hänt så mycket mera idag, så jag tänkte sätta in lite bilder bara "inga nya"!


Jag & Pappa i Thailand Jag & Anna! Jag & Denise! Jag & Cindy skulle försöka se ut som fjortisar från Malmö! Jag, Cindy & Heidi! Jag & "lillebror Charley" (Majsans son)! Majsan (pappas sambo), jag & Charley!


Ha en bra dag allihopa!

Puss & Kram

Sofie

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards