sofiehoff

Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av sofie hoff - 14 augusti 2009 22:38

Hej!

Igår kom jag hit och Linda (värdmamman) hämtade mig på flygplatsen. Vi åkte hem så att jag fick packa upp och fräscha till mig lite.

Sen åkte vi till en kinarestaurang som ligger i vårat kvarter och åt.

Efter maten åkte vi på en liten rundtur där Linda visade mig de viktigaste sakerna att veta. Men jag kan tänka att det kommer ta ett tag för mig att hitta med mitt usla lokalsinne.

Sen åkte vi hem och pratade lite till och jag visade boken med mina kompisar i som jag fick av Anna, vilket hon tyckte var kul att få se.

Sedan gick vi och la oss, och jag sov jätte gott i mitt nya stora rum med min stora sköna säng.

Idag ska jag stryka lite kläder men strykjärnet är typ i sönderså jag vet inte riktigt hur det ska gå till.

Jag ska också bädda iordning barnens (Carl, Philip, Botvild & Lisa) sängar tills de och Rickard (värdpappan) kommer hem ikväll.

Eftersom ingen kommer hem förän på kvällen vid kl 21.30 så tänkte jag passa på att gå ut på en liten upptäcksfärd också.

 Puss & Kram

Sofie

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards